Levering en retourneren
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Zodra wij de bestelling ontvangen hebben zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
- Nederland & België: 1-2 werkdagen
- Rest van Europa: 2-5 werkdagen
Met welke bezorgdienst word mijn bestelling geleverd?
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Om een product te retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via support@maoo.nl. We sturen u een retourlink waarmee u het retourlabel kunt aanvragen en afdrukken. Na ontvangst van het retourlabel, kunt u het product veilig verpakken en retourneren naar het opgegeven adres.
Wat betreft de retourkosten?
Retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Wij bieden echter de mogelijkheid om een retourlabel aan te vragen. Neem contact op met onze klantenservice via support@maoo.nl. Wij sturen u dan een link naar een retourlabel dat u kunt afdrukken en gebruiken voor uw retourzending.
Hoelang is de retourperiode?
U heeft 14 dagen na ontvangst van uw smartwatch om deze zonder opgaaf van reden te retourneren.
Garantie en Klachten
Mijn Bestelling is kapot/schade wat moet ik doen?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@maoo.nl.
Ik heb problemen met mijn smartwatch heb ik nog garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht dit het geval zijn heeft u recht op ten minste 1 jaar garantie.
Heeft u problemen met uw smartwatch dan kunt u dit mailen naar support@maoo.nl
Tips en Troubleshooting
Handige Tips voor optimaal gebruik
Haal het meeste uit je nieuwe smartwatch met deze belangrijke tips en oplossingen voor veelvoorkomende vragen:
1. Opladen:
Laad je smartwatch de eerste keer minimaal 2 uur op om de batterij optimaal te laten presteren.
2. Correct dragen:
Voor nauwkeurige metingen van stappen, hartslag en slaap, draag de smartwatch ongeveer één vingerbreedte boven je polsbeentje. Zorg ervoor dat de smartwatch goed aansluit, maar niet te strak zit.
3. Hartslagmeting:
Je kunt ervoor kiezen de hartslag continu te laten meten voor de meest complete gezondheidsinzichten. Dit stel je in via de app onder "Automatische gezondheidsmonitor". Wil je liever handmatig meten, dan kan dat uiteraard ook.
4. Slaapregistratie:
Draag de smartwatch tijdens het slapen voor nauwkeurige slaapgegevens. Om de kwaliteit van de metingen te optimaliseren, beperk je zoveel mogelijk nachtelijke onderbrekingen, zoals opstaan voor toiletbezoeken, tussen 21:30 en 12:00 uur.
De Smartwatch gaat niet meer aan wat nu?
Heeft u problemen en gaat de smartwatch niet meer aan volg dan deze stappen.
- Laad de smartwatch minimaal 2 uur op.
- Houd de bovenste knop minstens 30 seconden ingedrukt om de smartwatch opnieuw op te starten. Dit is vaak nodig om het apparaat weer in werking te stellen.
Stappenteller, slaapmonitor of andere metingen zijn inaccuraat
Merkt u problemen met inaccurate metingen volg dan deze 2 stappen uit.
- Zorg ervoor dat de smartwatch goed aansluit op je huid. Dit helpt bij het nauwkeurig meten van stappen, hartslag en slaap.
- Blijven der problemen bij de smartwatch voer dan een fabrieksreset uit.
Werkt dit proces niet voer dan een fabrieksreset uit.
Meldingen komen niet door
Heeft u problemen met uw smartwatch en komen er geen meldingen meer door volg dan deze stappen:
- Controleer of de smartwatch correct is verbonden met de app.
- Open de app op je telefoon. Ga naar "Apparaat" en Ga vervolgens naar "Notificaties" of "Kennisgevingen" en zet de notificaties aan voor de gewenste apps.
Blijven er problemen voer dan een fabrieksreset uit.
Fabrieksreset
Wilt u een fabrieksreset uitvoeren omdat het probleem niet opgelost is via de andere stappen volg dan deze stappen:
- Verwijder de app van je telefoon.
- Verwijder oude Bluetooth-verbindingen uit de Bluetooth-instellingen van je telefoon.
- Reset de smartwatch.
- Installeer de app opnieuw en verbind de smartwatch met de app.
- Zorg ervoor dat je alle gevraagde toestemmingen verleent.